flm

Alla inlägg under april 2012

Av frida lowa moa - 30 april 2012 16:46

hehe..kom inte på någon annan rubrik ;)

Idah eller igår menar jag sov jag över med opa och frida <333

Love er tjejer! <3

Vi tog lite bilder och sånt kul

Det är ju valborg och det nice, ska titta på bål.

Har även ju sålt tidningar som jag gör...gick inte så bra idah :´(

Men det blir nog bra imorn!

Puss! Riktigt nöjd med denbilden och nu ser ni mitt nya hår!  


Av frida lowa moa - 29 april 2012 16:03

hej <33

Lowa inloggad här, det var ju ett tag sedan jag bloggade och jag är ledsen för det..ska försöka bättra mmej men ibland har jag bara inte tid att blogga och så, men under tiden jag inte har bloggat så har det hänt en hel del:)

  • Jag har klippt av en bit av håret
  • Jag har vatt sjuk
  • VI HAR SKAFFAT HUND

Snacka om att jag är glad för det!!

Det är en svart labrador om ni undrar och vi ska hämta den snart :) HAPPYFACE!!

Kommer lägga upp en bild på mitt hår och jag lovar att lägga upp en när vi har fått hunden <33

Idah har jag för sålt kvällsposten och det gick bra tycker jag, sen åkte jag och mamma till maxi för att handla lite till imorgon (valborg asså) och där köpte jag även ett par nya vårskor...jag hade bara gympadojjor så det blev ett par till :)

Puss

Av frida lowa moa - 28 april 2012 18:07

Hej! mojje.

nu imorse va det ju tänkt att jag skulle sälja tidningen, men jag fick aldrig leveransen och kunde därför inte sälja idah. Men imorgon hoppas jag att leveransen kommer som vanligt!

Sen stack jag och Feffe och shoppade loss lite ;)

jag har inte riktigt kommit på hur jag laddar upp bilder från mobilen (den har bättre kamra än datorns)

så det får bli att jag berättar istället, jag köpte: ett par gula shorts, ett rosa linne, strumpor,

 ett par korta gula byxor och så åt vi lite också!

nu har jag gjort mig en choklad milkshake och ska nu kolla om nån vill smsa :)

KRAM// mojje

Av frida lowa moa - 27 april 2012 22:04

Skypar med Moa A nu :D kul!

imorron blire att stiga glad upp kl 8 och sälja tidningen :O jah, det är kul iaf!

 och imorron blir det shopping med bästa Feffe :)

www.livetsomfelicia.blogg.se :D

kommer nog lite bilder sen (imorron) från shoppingen, vad det blev för nåt m.m

fick en ny lur när jag kom hem:) så ska fixa sim kort till den imorn också.

nu ska jag väll skypa vidare, men ha det awesome!

KRAM// mojje


Av frida lowa moa - 26 april 2012 20:56

HEJ, MOA HÄR 


NU KOMMER JAG STARTA EN FRÅGESTUND HÄR PÅ BLOGGEN, EFTER ATT FRÅGESTUNDEN ÄR ÖVER SÅ KOLLAR JAG BLAND KOMMENTARERNA  OCH SEDAN SÅ LOTTAR JAG UT 2 AV ER SOM HAR STÄLLT EN FRÅGA!!!!!!!!!!!!

 DEM 2 SOM BLEV UTLOTTADE VINNER 1 LÄNKNING I VAR SITT INLÄGG AV MIG MOA!!! NI SKA KOMMENTERA FRÅGAN I DETTA INLÄGG!!!    glöm inte att skriva er blogg adress i kommentaren!


 jag startade dagen väldigt smidigt  genom att försova mig...... great

sängen är ju lixom såååå skön på mornarna!!!

sen blev det engelska på morgonen sen spanska.. jag var inte lite trött imorse kan man ju säga, höhö.

har tränat på piano läxan nu också! spanska har man ju också till nästa torsdag?

engelska till imorgon också!

kl 3 stack jag till badet och simmade lite.


HA DET GRYMT!

Av frida lowa moa - 23 april 2012 18:38

Mojje här. Jag har som sagt färgat håret (slingat).

Här är före och efter bilder.

Det är lite skilnad iallafall. Förut så var min hårbotten jätte brun, men nu så är det riktigt mkt ljusare.

Det kanske inte syns så väl på bilderna, men i verkliheten så syns det riktigt mkt!

Jag lovade  dem så här kommer dom:

KRAM





      

Före



 

Efter

Av frida lowa moa - 21 april 2012 20:15

Mojje (jag) har suttit nu i 40 minuter och tänkt, på vad jag ska skriva Här.

imorgon ska jag färga håret, det blir blont. Eftersom min hårbotten är mörkare, då menar jag verkligen MÖRKARE, än resten av håret. Så därför blire ljust :) nice.

Nu skypar jag me Moa A, och Hampe :D eller typ bara jag oh Moa A.

Dagens låt: Fallskärm Timbuktu


Ni kmr att få se en före och efter bild på mitt hår imorgon.

 

Nu ska jag hoppa i min jumpsuite :) ( bild nedan)

 


Av frida lowa moa - 17 april 2012 19:04

Tjena!

Nu har jag kommit hem.

(mojje)

Jag har käkat och hunnit göra en nyttigt smoothie.

läxorna ör  gjorda och jag är sjukt trött.... kom knappt upp ur sängen imorse. det har nog en förklaring ändån, det blev sent både fredag och lördag?

i helgen bli det antagligen ganska lungt.

nu vill jag sova..... men nej, det är ju för tidigt ? heh

ha det bra! KRAMIZ  

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards