flm

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Helgen

Av frida lowa moa - 15 april 2012 14:51

Hejsan!

nu har jag (mojje) kommit hem från Lowa, vi har haft FF hela gårdagens kväll. FF= föräldrar fritt.

det var riktigt mysigt!  vi såg en film som vi hade hyrt. Idag är det ju Söndag, alltså måndag imorron.

Vill ha helg en dag till iallafall.

 Tror att jag ska hoppa i jogging skorna och ta en runda! ?

har ni uppmärksammat den fantastiska headern och den underbara designen? den blev riktigt bra! Jag mojje är på mitten bilden.

 Nu ska jag nog ta ett stort glas oboy... gott, heh det är ju fortfarande helg! för det blir bara mjölk på vardagarna för min del ;)

KRAMIZ// mojje


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida lowa moa - 4 maj 2012 21:57

heeej!Lowa är inloggad denna fredagkväll!Haft de bra idah?De har jah i alla fall :) Haft slöjd , idrott, träning och vatt med frida ett tag! <33 Gör en kvällsblogg för lite nöjes skull och för att ni ska veta att jag tänker på er!Ha de suuperb...

Av frida lowa moa - 4 maj 2012 20:12

Tjoo! Mojje här. Slöjden idag blev lite inställd, så jag satt och nästan läste...? nejmen det var så att man var ju riktigt pratglad.... så det blev lite läsning och lite snack ;) Efter den 80 minuters lektionen så hade vi Idrott, det va Racket...

Av frida lowa moa - 4 maj 2012 19:12

Tjoo!  

Av frida lowa moa - 1 maj 2012 15:14

Hej ala godingar ;) Frida är här nu, det var ett tag sedan ;)  Idag är det ju ett jättttte fint VÄDEr suppppper KUL !!!!!! Jag och lowa har varit ute jätte mycket !! bl.a Solat ;) ( lite men iaf) Jag hittade lite cider och gjorde en sommar dryc...

Av frida lowa moa - 30 april 2012 16:46


hehe..kom inte på någon annan rubrik ;) Idah eller igår menar jag sov jag över med opa och frida <333 Love er tjejer! <3 Vi tog lite bilder och sånt kul Det är ju valborg och det nice, ska titta på bål. Har även ju sålt tidningar som ...

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Skapa flashcards