flm

Alla inlägg under april 2012

Av frida lowa moa - 15 april 2012 14:51

Hejsan!

nu har jag (mojje) kommit hem från Lowa, vi har haft FF hela gårdagens kväll. FF= föräldrar fritt.

det var riktigt mysigt!  vi såg en film som vi hade hyrt. Idag är det ju Söndag, alltså måndag imorron.

Vill ha helg en dag till iallafall.

 Tror att jag ska hoppa i jogging skorna och ta en runda! ?

har ni uppmärksammat den fantastiska headern och den underbara designen? den blev riktigt bra! Jag mojje är på mitten bilden.

 Nu ska jag nog ta ett stort glas oboy... gott, heh det är ju fortfarande helg! för det blir bara mjölk på vardagarna för min del ;)

KRAMIZ// mojje


Av frida lowa moa - 14 april 2012 14:18

tjatja <3

Lowa inne!!

Idag har jag sålt kvällsposten för första gången <3

Fick tjugo tidningar och sålde 11 av de <3

Faktiskt ganska nöjd för att va första gången!

Sen ska jag gå ut och träna lite på tekniken som vi gjorde på dansen igår ;)

Såklart mpste man ju också hoppa lite studsmatta!!

Hoppas ni får en bra helg! <3

      Lite bilder som jag tog innan..<3 blev de fina?

Av frida lowa moa - 13 april 2012 19:19

Heej! mojje här. det är fredagen den 13 idag :O

det är ju helt fantastiskt hur jag lyckas...... nu har jag skadat foten på idrotten idag också! great....

så nu har jag ett par kryckor iaf, det förenklar att gå.

annars har dagen varit riktigt chill :D

kanske så kmr det upp en ny header på bloggen + ny design  snart :D

sen var det ju dans träning också... jag satt och tittade på eftersom jag är skadad och jag försökte ta del av tipsen och grejerna vi gjorde där så gott som det gick!

piano träningen idag gick bra!! :)

det är riktigt gött att det är fredag!!!!! yeah, sovmorron!!!

Bye! KRAMIZ // mojje

Av frida lowa moa - 13 april 2012 16:46

Heej ! Frida här!

Idag är det ju fredagen den 13:de, men inget har hänt mig än ;) :/ så kanske man inte ska säga för då händer det, sak samma ;) :/Ni ska få lite bilder sen i förr igår, och igår ( outfit )

 

Gårdagens OUTFIT !


I förr igår ! 


  

IGÅR


 


 


Igår ! :)


MVH Fridayy :*



Av frida lowa moa - 12 april 2012 16:23

Hello :) mojje bloggar nu. NU tkr jag att sommaren borde komma, så att det blir bad, strandbesök och sena sommarkvällar med familj och vänner! gahhh längtar!!!! :D

Imorgon äre juu FREDAG! YEAH, skönt! då  blire idrott och slöjd :D (bild längre ner)

har inget mer att berätta! men jag uppdaterar imorgon igen! KRAMIZ // mojje  



Av frida lowa moa - 11 april 2012 21:19

Hejj<3 lowa inläggar eller vad man säger ;) ska snart sova så hade tänkt säga godnatt!Sov så gott!Godnatt<3

Av frida lowa moa - 11 april 2012 20:59

Hej igen! jag  måste bara tipsa om denna bloggen asså!

JAG TYCKER VERKLIGEN OM DEN!

kolla in den! du lär inte ångra dig!

Elinor träffade jag för första gången genom våra mammor som jobbade tillsammans tror jag. Efter det så har vi bland annat varit och träffat artister tillsammans och vi har kläckt många men härliga kommentarer! ;)

KRAM på dig ELINOR! <3


www.elinorkristiansson.blogg.se

www.elinorkristiansson.blogg.se





Av frida lowa moa - 11 april 2012 17:26

Tjoo! its moa,

idag blev det strandstädning.

på idrotten idag lyckades jag såklart slå i tån i väggen:O men, det gick bra, inte ont i allafall :)

JAG är riktigt glad för den underbara statestiken! ni är ju bara bäst!!!!

hela dagen idag har jag varit på pigg, undrar om jag har varit lite jobbig på mattelektionen som bara satt och babbla på? höh, inte konstigt om jag va det ;)

nu måste jag dra! men vi ses!

KRAM// moa (mojje)

OBS att jag kmr skriva att det är MOJJE som skriver instället för Moa, men det är ju fortfarande samma person (alltså jag)

KRAM  

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards