flm

Alla inlägg under januari 2012

Av frida lowa moa - 29 januari 2012 18:09

  Tjena! moaaa is here again ;) have you missed me?  

no, i don't think so ;) last you heard anything from me was yesterday ;)

anledningen till att jag skrev det på engelska: INGEN aning faktiskt ;)

dagen har varit rikigt nice, först vaknade jag typ halv 11? sen träning, mat och ja datorn ;)

rikigt nice söndag :)

nu lite musik. Jag kom just på att jag måste packa tills morron dagen ;O

jaja snabbt gjort....= gör det sen ;)

Dagens låt: Svalkar vinden med Den svenska björnstammen

Dagens tummen upp: Lätt träningen!

helgen är snart slut, gahhh vad jag kmr sakna att ha sov morron :(

men det är ju bara 5 vardagar kvar!

Denn veckan (nu, måndag tisdag....) ska mitt piano ÄNTLIGEN komma

. (förhoppnings vis)

måste ju träna på läxan ;)

ha det grymt!

KRAMAR MOA

Av frida lowa moa - 29 januari 2012 10:00

  hejhej <3

Lowa här!

Vakande vid åtta tror jag den var:)

Sen tog jag det lite lungt och så !<3

NU ska jag snart spela oingis med pappa <3

Ska ni göra något kul idag ?<3

Det hät blev ett kort inlägg men det blev ett i alla fall <3

Just det jag va med moa igåt <3!

Mina päron skulle handla lite kläder till pappa så jag och moa hägde med där !<3

Många jramar från Lowa !:)  

Av frida lowa moa - 28 januari 2012 18:19

Tja! moa här igen :D

det är ju lördaaaaaaaaaaaag idag? haha inget man missar i första taget!

nu sitter jag och myser i min One piece och lyssnar på musik :D

ni får inte glömma att ställa lite frågor om ni har något som ni undrar över! bara att fråga :)

hoppas att ni mår toppen!

detta blev ett ''mini''   inlägg men kmr ta igen det när jag har något intressant att skriva om :)

Ha det riktigt bra! kramar från mig Moa :)

   



Av frida lowa moa - 27 januari 2012 14:58

Hejsan mo här igen:)

nu har jag varit på pianot ;) (lektionen)

det gick väll bra om man bortser från att jag bara kunde spela med höger handen.

JAg stukade 2 fingrar på idrotten vi hade basket;)

Innan det fick jag blåsor på händerna, för att vi hade trä slöjd då ska vi gröpa ur skålen= orsaken :O
jag har hjälpt till men maten också :)  musik blire också nu :) ojj juste! måste gå och duka nu och

ska göra mig i ordning , ha e rikigt bra helg! ses snart igen //moa  

Av frida lowa moa - 26 januari 2012 16:16

Hej, moa här igen :)

Jag har precis gjort en paj med blåbär och hallon :) rikigt gooottt tror jag ;)

dagen har också varit god ;) spaghetti med köttfärsås blev det till lunch.

Sen hade vi lite spanska, matte, svenska och film :)

vi spelade in hela filmen idag :) och vi har redan börjat att sortera och klippa ihop filmen :) hihi kmr bli kul att se den sen :)

Dagens tummen upp: helt klart lunchen : spaghetti och köttfärsås :)

Dagens låt :Ängeln i rummet med Laleh :)

hoppas det är bra med er!

IMORGON är det ju FREDAG! riktigt nice asså!

läxan är också gjord!

Nu måste jag sätta fart att packa inför morgon dagen :)

Ha det bra! // moa    



Av frida lowa moa - 25 januari 2012 20:28

hejej <3

Eran lowa här igen!

Förlåt för lite dålig uppdatering från min sida, men har inte riktigt haft tid <3

Men ska försöka bli lite bättre!:)

I alla fall idag har jag varit i skolan:)

Vi hade lite av varje, lite engelska, relion, matte, svenska och lite annat!<3

Vi hade också idrott kom jag på nu!:=)

Jättekul!<3

Sen var jag med Frida:)

Vi var ute med hennes hund och lite sånt <3!
Blev inget jättelångt inlägg idag men det blev ett i alla fall <3

Ha det suuper!

     

hej

Av frida lowa moa - 25 januari 2012 17:59

Hejsan det är moa här nuu igen :)

dagen har varot rolig. Hade Matte, engelska m.m Stannade kvar lite extra för att göra klar all rekvisita som vi ska ha till vår film inspelning imorgon! snart fredag! i like.  spanska glosorna är klara (tränat på dem).

tv visar nu längre INGEN som helst tecken på att den ska laga sig själv ;)

OJ juste! jag måste träna på min repliker nu.(filmen).  Städat lite nu igen. Hehe ni kanske tkr att jag städar ovanligt ofta? men nej. bara när det behövs :)

Jag provade också att träna med mina nya skor det gick bra, haha det är svårt nu i början för dom har nån speciell grejj som gör att dom är extra bra eller något i denna stilen.
Dagens tummen upp? ja det gör jag nu varje dag :)

Dagens tummen upp: Att vakna i tid!

Dagens låt tips: I only wanna be with you med Volbeat :)

Ja detta blev inget rekord långt inlägg men ni vet att kmr ihåg bloggen iallafall :)


STORA kramar från mig MOA  



Av frida lowa moa - 23 januari 2012 17:09

Tro det eller ej, men det var rätt skönt att vakna idag (måndag morron) konstigt :O

jaja men det var en väldigt nice dag idag!

nu skypar jag lite, musik, ;)

och jag har städat lite smått också. Sängkläderna vädras lite ute i kylan :=)

jag blir TOOOOOOOOOOOOOKIG på min TV just nu :O den vill ju inte ge sig?

bilden är halv (som jag sagt). Kanske dags för lagning?

har ju iallafall datorn min  ;)

ALLA arbetsblad är klara, sida 12 är också klar :)

koppla in mp3 i datorn så nu lyssnar jag på dem låtarna som var på den :)

haha nu har jag skrivit eller snarar skrivit lite ord i detta inlägget i 1 timme:O långsam jag ee ;)  hihi.

Ja detta vart inget Lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt inlägg precis men men :) tar  väll igen det snart?

Ha det grymt! MASSOR AV KRAMAR //MOAAA  





Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards