flm

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av frida lowa moa - 25 mars 2012 19:43

Hallo alla! moa är här igen :)

vilket härligt väder asså! riktig sommar snart ju!

gahh längtar till när man ska ta bussen till stranden!:)

imorgon blire skola igen ju.

Vi får antagligen tillbaks våra spansk prov imorgon också!

hoppas det gick bra!

Nationella proven i svenska, ska man förhoppnings vis få se snart!

Nationella proven i matte är också färdigt. Nu återstår det bara engelskan ;)

Idag så har jag bowlat och har ätit på resturang :) mysigt avslut på helgen :)

glöm inte att följa mig på instagram! :)

igår så sov jag frida och lowa över, på kvällen trodde jag att Frida sov. Så jag tänkte busa lite med henne:

Jag lade lite kletig hudkräm i hennes hand, planen var att jag skulle killa henne i ansiktet och när hon skulle klia i hennes ansikte med den handen så skulle hon bli alldedes kladdig :) MEN hon vaknade innan jag hann killa henne :(

men jag skrattade hela resten av kvällen :O ;) men det var nog bara jag som tyckte det var sååååå kul! ;)  

ja, det finns inte mer intressant för mig att berätta nu så.

Ha det bra! kram MOA

Av frida lowa moa - 25 mars 2012 10:14

Hej! <3Lowa på sprong;)I natt sov jag med Moa och Frida<3skitkul!Nu är vi vakna i alla fall<3I natt ställde man ju om klockan till sommartid, vad tyckte ni om det?Nice nice tycker jag i alla fall!Nu är det ju ljusare på kvällarna! HihihiHa det bra!//KRAMIZZAR

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards