flm

Alla inlägg under mars 2012

Av frida lowa moa - 6 mars 2012 16:49

Top 10! (moas favoriter) :)

  1. Euphoria (loreen)
  2. Wild ones (Flo rida)
  3. Flickan och kråkan (Timbuktu)
  4. Why start a fire (Lisa Miskovsky)
  5. Amazing (Danny Saucedo)
  6. Soldiers (Ulrik Munther)
  7. We found love (Rihanna)
  8. The botten is nådd (Timbuktu)
  9. Since you been gone (Rainbow)
  10. I remember you (Skid row)

Ja, det var denna månadens top lista för bra låtar:)!

Ha det grymt! //moaa

Av frida lowa moa - 4 mars 2012 20:18

hejhej <3 Som ni säkert hörde så sov jag över med moa och frida <3

Vi hade jätteroligt!

Idag tog vi bussen till centan ! ;)

Det blev lite shoppat ;)

Sen kom min mamma och hämtade oss och vi åkte hem <3

Sen städade jag och sånt kul (not) men det men det måste göras det med ;)

Har du haft en bra helg ?'

KRAMAR!!    

Av frida lowa moa - 3 mars 2012 19:14

Hejhej! Frida lowa och Moa här! Snart blir det Melodifestivalen,andra chansen! Detta blev ett litet inlägg men ni vet att vi inte har glömt er':)Ha det grymt! Kram från oss alla

Av frida lowa moa - 3 mars 2012 09:48

Hej :) moa är här igen :=)

jag lyssnar på musik.

Dagens låt: Euphoria med Loreen (melodifestivalen 2012)

Dagens tummen upp: den ''lilla'' sovmorgonen jag fick  nu imorse :)

Ha en toppen helg! kram :)


Av frida lowa moa - 1 mars 2012 19:46

Hallå där!!! Frida på G!!

Sitter och lysnar på Äkligt just nu! Den är så himmla bra!! EN favolåt just nu ! <3

Har precis ätit det blev fisk :>

Ja, jag har även varit i skolan :) <3 haft det jätte roligt! Spelat fotboll m.m :> <33


Vi ses ! 

Glöm inte gratta mig! Jag har namsdag idag :D :P 


Kom ni håg vem såm fylde år idag??



svar: Justin ........


BYE !





Av frida lowa moa - 1 mars 2012 18:51

hejhej <3

Lowa som sitter här med er <3

Idag har det varit skola...ja det brukar vara det på torsdagar men i alla fall så var jag det :)

Kulijuli <3

Vi hade råd och språkval och lite sånt :)

Tack alla underbara vänner, ni finns alltid när man behöver en !

Hoppas ni har det bäst !

//KRAMMIZZAR  


Av frida lowa moa - 1 mars 2012 18:10

How do you spell love?

You don't spell it, you feel it!  


Översättning:


Hur stavar du kärlek?

Du stavar den inte, du känner den!    





Av frida lowa moa - 1 mars 2012 15:23

Moa här.

Detta blir ett ''litet'' inlägg eftersom jag ska städa strax.

Inget intressant att berätta just nu men ni vet iaf nu att jag inte glömt er!

KRAM

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards