flm

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av frida lowa moa - 3 februari 2012 20:23

Hallo, ich bin einen Post machen.
Es ist Freitag heute.
Ich habe in der Schule war heute hatten wir Sport, Handwerk, und wenig anderes <3

Det är tyska och betyder: Hej, tänkte göra ett inlägg <3 Det är ju fredag idag. Jag har varit i skolan och vi hade idrott, slöjd och lite annat kul<3

Ja det är bra med lite tyska ibland <3

Vaknade imorse och fick näsblod :(

Det ville först inte ge sig men det gjorde ju det till slut i alla fall <3

Sen skulle jag gå till skolan..det är ju suuperkallt nu! det var nästan -13 när jag gick..brrr!!

Sen var jag ju i skolan som ni nog såg <3

Vi hade fotboll på idrotten det var suuperkul <3

Sen stack jag till gården vi spelade skippo och snackade och bara tog det lite lungt <3

Jag skulle följa med alex till ica för hon skulle handla och då så tappade hon sin vante inne på ica och då var det någon som hade lagt upp den vid kassan sp letade efter den ett tag innan vi hittade den :S

Jaja det var en upplevelse det me <3

Imorgon är det dans, vi ska ha uppvisning på sönadg, längtar till dess !<3

Hoppas ni har det bra, jag har haft en suuperdag i alla fall <3

Ojooj vad långt det har inlägget blev, men då får ni läsa mycket och det är vell kul ?:)

      Tog lite bilder för ett tag sedan, kommentera gärna <3  

Av frida lowa moa - 3 februari 2012 19:01

Hello alla! moa här igen :) hoppas allt är bra med er!

dagen har varit rolig, fotboll, och lite såndant roligt ;)

lite godis, musik och en god middag har hänt hittils denna fredag :D

dagens låt: Hollywood hills :)

Dagens tummen upp: Fotbollen :)

Den 14 är det ju alla-hjärtansdag :)

Ja ni får ha det grymt!

Massor av stora kramar från mig Moaaaaa :)



Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards