flm

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av frida lowa moa - 15 februari 2012 20:05

hejj <3

Lowa här igen <3!
Har varit lite dålig uppdatering från mig !
Jag mådde inte bra när vi skulle till dalen i söndags så jag stannade hemma..och det var npg tur för jag spydde bara några timmar senare, så om jag hade följt med så hade jag spytti backen och det hade jag hälst inte velat göra <3

Sen var jag hemma dagen efter för jag mådde fortfarande inte bra, jag var nervös att jag inte skulle bli bra tills dagen efter för då hade vi talangjakt på skolan och det ville jag ju inte missa!

Men jag mådde inte bra på morgonen och då tänkte jag bara - nä nu är det kört, jag kommer inte kunna dansa!, men det gick och sen var jag i skolan resten av dagen<3

Föresten..GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!, lite sent men det är tanken som räknas;)

Idag har jag varit i skolan och vi hade idrott:)

Sen gick jag hem och sen var det dans igen <3

JIPPI!

Nu har jag kommit hem och är ganska trött.. 

Tack så jättemycket för att ni läser denna blogg!, det är jätteroligt!<3

//KrAMiZzAr    


Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards