flm

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av frida lowa moa - 17 februari 2012 17:47

Hej alla! moaaa is here again" :)

LOV fick vi idag :) Wihooooooo! här ska ddet blir sovmornar kan jag lova!

Dock är min hals lite kass..... lte ont när jag sväljer :(

men det glömmer jag snabbt bort när jag kmr och tänka på att det är LOV <3

Det var Alla<3dag i Tisdags. Har du nån att uppvakta lite extra?

Innan idag blev det typ Apelsin juice men kolsyra..... Jag skakade flaskan ( det stog det på ettiketen )

och gissa 3 gånger vad som hände? jo, jag hade tydligen inte skruvat på flaskans kork på ordenkligt ;)

så typ en 3 del av flaskans innehåll sprutades ut på bordet ;)

haha duktiga jag :)  innan idag var jag också på min piano lektion :D

hoppas ni har en grym kväll!

Dagens låt: Värsta grymma tjejen  ( Magnus Uggla)

Dagens tummenupp: Pianot :)

Ha en grym helg. KRAMISAR MOA


Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards