flm

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av frida lowa moa - 19 januari 2012 18:07

Hej. det är moa igen. Idag har dagen varit chill, bara liksom film, spanska och lite sånt. Hehe på spanskan idag var det roligt, hhihihihih :)

 Fick tanken : undra om jag var så duktig att jag tog med mig engelskan hem?

Och ja det hade jag. Skönt . då blire plugg också :) har juu ingen annan läxa till imorrn (fredag).

innan (på eftermiddagen runt halv 3? målades det om i hallen. Det blev vitt. Mkt fint! sen åt jag flera jätte goda köttbitar men ris och sås:) mums. Jag har också flyttat in min svarta bokhylla till mitt badrum så alla böcker som stod i den från början åker ner i en låda :)städning hann jag också med. Ja, nog om mig nu. Hur är det? glöm inte om att fråga något!? Imorgon är det ju Fredag. Hur kan jag glömma det igentligen? hihi, det blir mys imorgon. här får ni lite bilderav lite olika datum :) ha det bra ! kramar //moa :)

                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards