flm

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av frida lowa moa - 7 januari 2012 18:09

Nämen hallå ja! hur är läget? just nu sitter jag (moa) och spelar wordfeud :)

och äter godis;) hoppas att ni mår bra! jag har ont i magen, måste sluta äta godis så snabbt! hihi det e ju så gott :)

är urtrött, blev uppe till typ 3, min lilla Elvis väckte mig för att han ville ut, så ja gick ut i trädgården med han.:O

sen somna jag om igen och sov hela natten och vaknade vid 12, hade kunnat sova längre med det hade inte blivit något kvar av dagen då förstås ;) sen gick jag ut till Trullan och städade och myste med han :) nu blire lite musik, för att jag ska känna lite lördags feeling? hih :=) kan inte glo på min tv, elr jo det kan jag förstås men hur kul är det egentligen att sitta och glo på en tv som halva bilden är svart och i andra hörnet massa olika streck i olika färger i en skala? ;)

nejj då sitter jag hällre här och myser :) denna låten är grym:Snälla bli min med Veronica Maggio!

jag tittade på Kronjuvelerna (tv versionen) stavning, grät lite om man säger så, jag tittade ändå bara på 1 del men ändå ! sorglig men grymt bra!. Jag kmr nog inte och sätta mig och titta på den själv, nej jag får ta och titta på den med nån poolare! ;) var nära på att hämta hushålls pappret för att torka mina tårar på 

   hihi . kmr inte på mer att berätta nu, men vi ses snart igen!!!!


MVH MOA !  


Av frida lowa moa - 7 januari 2012 14:21

pusshej <3

Det är lowa här!

Idag har jag varit med syrran på fotboll<3

Typ 12 åkte vi hem, sen har jag typ bara städat och hjälpt till och så <3

Hoppas ni har det bra!

Igår hade vi kalas för syrran och sen var vi borta på kvällen, vi kom hem typ 2 då var jag väldigt trött <3!

Tack för att ni läser vår blogg, det är suuuperkul att ni gör det !!'

Hörs kanske senare <3

 


Av frida lowa moa - 7 januari 2012 12:45

Hej! alla underbara!!! igår körde vi till mormor och morfar och china och tobbe ( inte landent Kina )

Vi fickade hos china och tobbe och så åt vi kvällsmat hos mormor och morfar!

Vi sov över hos mormor och morfar. Jag var typ uppe till 02.00 och vaknade 11.10 eler mamma väckte mig! Men vi körde hem vid 12.00 oh nu är vi hema igen! haft en bra LOV men nu är det snart slut! :( 


Tack för i läser våran blogg!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards