flm

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av frida lowa moa - 8 januari 2012 20:01

pusshej <3

Det är Lowa <3

Jag var borta igårkväll, och kom typ hem kl 2 eller nått.

Idag sov jag till 10=såå skönt!!

Sen stck jag till frida vid lite i tolv!<3

Vi tog bilder som ni nog såg, webba lite med moa, men sen så blev fridas internet konstigt så det funkade inte, men ja vad gör man ?

Sen cyklade jag hem, och nu spelar jag, syrran och hennes kompis wii fit!<3

Vi hoppar och stutsar rundor!<3:))

Vi lyssnar också på musik och en låt som är såå grym: you learn med takida!<3, hoppas ni också gillar den !<3

Hoppas också ni har det bra !<3

Skolan börjar på Tisdag också, har saknat alla mycket, men jag vill inte jobba engelska och sånt, men det ska bli kul att träffa alla igen !:)))

Päronen ser på stjärnorna på slottet och syrran och hennes kompis gick precis in på hennes rum så jag får nog rasta mig själv ett tag !<3

Det duger det med !!

Ha det gött<33

   


Av frida lowa moa - 8 januari 2012 16:25

hejsan! idag har jag  (moa) varit i Lund och shoppat lite, jag köpte en skorta (stavning) tränings brallor, gym boll (liten) och en yoga matta! :) mysigt var det! men nu har jag ont i benen för jag har stått upp så länge. Det är skönt att sitta ner. Håller på att skriva på min bok recension, som ska va klar 2 elr 3 veckor in i terminen. Lika bra att ha den klar!

Vaknade 10 idag, måste börja lägga mig tidigt ikväll för att jag inte ska vara så trött när terminen börjar igen. sen stack vi till lekplatsen och va där och fikade lite. hoppas allt är bra med er! igår hyrde vi film, så idag tpo jag med mig Elvis och gick en promendad och lämnade tillbaks filmen! :) nu ska jag fortsätta läsa min bok. Men innan det får ni en bildrad! MVH MOA       




   

Av frida lowa moa - 8 januari 2012 13:09

         


   

Av frida lowa moa - 8 januari 2012 12:25

Hej!! Jag ( frida ) är med Lowa och Lowa är med mig :P ;) <33 Vi sna ta lite bildet med lowas morfars systemcamera ska bli roligt!! <3<3 Vi lägger kanske upp lite bilder på det senare vi får se!! <3<3
Skriv gärna in en komenter om hur vi kan förbetra vår blogg t. ex  Ni kanske kan ha fler bilder! <3


Vi ses!! <3333

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards