flm

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av frida lowa moa - 11 januari 2012 19:30

Hej! det är jag känner du igen mig denna gången?? Snart tror jag att du har fattar detta!! :P <333 Haft en toppen dag!! Vi har ju börjat skolan nu, eller inte nu i tisdags ;) <33 har inte skrivit på länge jag vet! :) men nu är jag igång igen och idag har jag varit med Moa och Lowa dom är så bäst och många andra!! Du är även underbar, fast jag vet ju inte om jag känner dig eller inte! :P Men du är underbar för att du tittar på bloggen!! <3333333333 Ja, jag, moa och lowa han inte göra så mycket men det räckte för oss!! han prata ganska mycket och gjorde läxorna samtidigt, vi är så bäst tästa om du kan det och släng in en kommentar när du klarat det så ser vi hur många :) komigen Nu!! <333   


Vi ses!!! BYE!  


(äntligen ett lite längre inlägg :P <3)  

Av frida lowa moa - 11 januari 2012 19:29

hej <33

Det är lowa!

Tänkte göra ett inlägg för jag skrev inte igår!:))

Men ja det var första skoldagen, var helt ok faktiskt!<33

Nu idag var jag väldigt seg upp ur sängen!

I skolan hade vi inget så där jättekul fram till svenskan för då ska vi beskriva en person eller seriefigur eller nånting <33

Faktskt väldigt roligt, ska fortsätta med den imorgon !:))

Sen hade vi idrott <33

Vi hade en ny grej som hete kungen, och sen hade vi kinesiska muren :))

Nu ska jag hoppa och dusha och ta det lite lungt!<3

Språval imorgon, första gången på terminen <3

tror att det var allt jag hade att berätta nu, men vi ses!<33

Ha det suuper <33

 

Av frida lowa moa - 11 januari 2012 18:28

Hello. Det är jag Moa här. Idag har dagen varit chill :) har städat lite nu på mitt skrivbord :) det behövdes.

Och jag har även hunnit att göra engelsk läxan! duktiga ja ;) är tacksam för frågor :) sen har jag skrivit lite på min bokkaraktär som vi har i uppgift att göra klart utkastet tills på fredag! :) och jag har fortfarade en del att skriva på min recension;) så det är väll bäst att jah sätter fart! ha det grymt bra! hejdå så länge! kramar MOA  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards