flm

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av frida lowa moa - 12 januari 2012 15:58

Hej! <3 nu känner du igen mig!?? <3 ;) är med alex, ha najs :D <3

har vatt i skolan idag, haft det chill !!<3

vi spelade in en film innan som vi tänte lägga upp men det funkade inte:( men i alla fall när jag och alex, skulle gå hem till mej så hade jag glömt nyklarna upp :( s kunde inte komma in...så jag gick till min mamma för att fråga om nyklarna men höll på sitt jobb,så vi fick vänta ute i 15minuter.....sen efter några inuter blev jag riktigt kissssssiggg!!!å gick jag iväg för att kissa:P sen så va vi ute i det kalla värdret tills vi fick gå in och fråga om nyklarna:D sen fick vi dom och gick in:D<3333

    

Av frida lowa moa - 12 januari 2012 15:28

hej <3

Det är lowa här !

Var inte så glad att gå upp i morse, men jag tror inte många är de när det blåser och reganar ute och man bara är så varm i sängen och bara vill ligga kvar !:))

Men som vanligt får man gå upp till slut !

Sen stack jag till skolan:))

Vi hade språkval, och lite annat men ingen sådär jättekul!:)) Mina kompisar är ju som vanligt jätteroliga<33

Sen stack jag hem och nu har jag spelat lite wii fit, och gjort läxorna och snart ska jag nog städa lite kankse..om jag orkar vill säga!;)

Imorgon är det Fredag!<33

Tiden har gått jättesnabbt men det är ju såå skönt med Fredagar !<33

Nu tror jag det var allt jag skulle säga, men ha det suuper så ses vi <33

 

Av frida lowa moa - 12 januari 2012 15:03

Hejsan det är jag Moa här igen.

Nu har jag städat igen.

 Och snart ska jag gå ut och städa Trullans bur och borsta honom :)

 dagen har varit rolig, spanska, svenska, engelska , religion lite sånt :)

 Imorgon är det äntligen FREDAG! i like!

den dära bokrecensionen som jag skriver på, den gjorde jag om.

För att den inte blev bra

. Nu är jag iaf klar med den andra :) Nu är det lite musik här.

 Är grymt sugen på att se alla Pirates of the Caribbien (stavning) ! det var rätt längesen!

 Dagens tips på musik: Genom Eld med Oskar Linnros!

på rasten spelade några uno...... jag förlora! ;)

nu måste jag sätta fart, Hare bäst alla! A BIG HUG FROM MOAAA! :)    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards