flm

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av frida lowa moa - 15 januari 2012 20:20

hej <3

Lowa här!

Idag har jag varit på bio med moa frida syrran och mamma <3

Vi såg stig hellmer-story :)

Den var suuperbra, tycker verkligen ni ska se den!<3

Moa och frida hade sovit hos mig kvällen innan så vi åkte dit sen<3

Först skulle mamma handla lite så vi åt där också, och frida har ju en sån himla tur!;)

Först spiller hon på sin kofta och sen välter hon ut hela sin dricka över hela sig och lite på mig också !:)

HAHAHAHAH! guud vad alla skrattade<3

Jag tror alla tittade på oss!

Men i alla fall så stack vi till bion sen och som jag sa så var den jättebra<3:))

Sen stack vi hem och spelade lite wii fit:)

Nu är det ju skola imorgon igen, tyska och lite annat smått, hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft!<3

Mina naglar <3      //KRAMIZZAR<3

Av frida lowa moa - 15 januari 2012 19:51

Tja. det är moa! jag , lowa och frida har sovit över. Vi har fixat naglar, gått på bio och haft det grymt. först fixade vi naglarna då sen stack vi på bio, vi så The stig-helmer story :) mysigt. lowa kanske lägger in lite bilder från det. Hoppas ni haft en bra helg!har tvättat håret, lagt fram kläder för imorron. ha det bra! kramar //moaa:)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards