flm

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av frida lowa moa - 13 januari 2012 21:44

Hello, Det är jag Moaa :) hur är läget ? det är ju fredaaaaaaaaaag <3 i like. sitter och mumsar på godis  tsm med min fina och användbara dator!:) vad görs nu? har köpt X box kinect! så det har vi invigit nu.har varit ute och myst med Trullan som vanligt:) är lite blå på min höft, trillade på en stol JAG är så klantig   ;) hhihihih :) ha det bäst!!!!!! massor av kramar från mig MOaaa  

Av frida lowa moa - 13 januari 2012 18:58

   hej <3

lowa här !:))

Är jag väldigt glad idag för..det är ju fredag !<33 Jag har faktiskt klarat från skador och olyckor och annat idag även om det är fredag den 13:e :)

Hoppas ni också har klart er från allt det där !<33

Var inte så tröt imorse, men jag brukar inte vara det på fredag:)) det är liksom en sån kul dag så man vill inte sova man vill bara upp på något sätt, vet inte riktigt hur ;)

Men sen stack jag då till skolan, eller till slöjden menar jag <33

Slöjden var kul, min grupp har börjat med syslöjd igen!:), det var jättekul, vi skulle mäta oss runt höfter, mage, armen, axellängden och från skrevet och ner ;)) tror jag att det var, det var säkert nån till men inte vad jag kommer på just precis nu!<33

Sen hade vi idrott!<33

Vi hade basket!:) Det är ju snart basket turnering mot de andra skolorna;)

Sen efter lunchen skulle vi spela upp olika korta teatrar tror jag man kan säga, men min grupp hann inte göra så vi ska göra det på måndag!:)

Sen var jag gården, vi snackade lite och spelade lite skippo :))

Nu lyssnar jag på musik och spelar lite wii fit :))

Ha det suupper !<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards