flm

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av frida lowa moa - 22 januari 2012 18:11

Helloooo Det är moa här igen:) idag har det åkts pulka och tittats tv :) mysigt. Hahah inte så mkt snö att så kallat ''åka'' på men det gick iallfall framåt :) är Riktigt GLAAAD Nu! har kommit in på Piano! jippie! :)  

Lowa sov hoss mig i natt. Det blev tacos till middag     :) har ni haft en bra helg? hoppas det!

Ur högtalarna kmr ljudet av härlig musik. Har också idag hunnit med att städa i förrådet (hö, och mat) låg lite utspritt över golvet :O men det fixade jag snabbt. Jag har också städat kanin buren :) och myst med Trulls! :) glöm inte att slänga in en kommentar eller  fråga medans du nu ändå är här?det uppskattas! :)  ha det braa! kramar MOAA  

Av frida lowa moa - 22 januari 2012 17:02

hejej<3

Det är jag (lowa)!

Tänkte berätta lite om helgen så <3

I fredags så hade vi gäster, vi spelade kort och lite sånt, men jag förlorade hela tiden!

I lördags så var jag ute och gick med pappa för syrran hade handboll så jag och pappa gick dit och kollade lite och sen rundade vi alltig och sen hem igen så vi gick nästan en mil igår!<3

Riktigt skönt:)

Sen smsa jag med Moa och då kom hon hem till mig och vi var ute i snön och myste, vi spelade lite sims och snackade lite :)

Sen gick vi till Moa och jag sov där :)

Kulkul<3

Sen idag så har vi åkt pulka och chillat lite <3

En riktigt lyckad helg igeen!!

Men det går ju inte att få en dålig helg när ni finns era sötnosar!!<3

Hoppas ni haft en suuperhelg!<3

Kramkram!! Kände att vintern kom tillbaka nu när det kom snö!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards