flm

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av frida lowa moa - 14 januari 2012 16:17

Hej!! Igår sov jag (Frida) över hos Lowa bara jag och lowa. Moa kunde inte :( ;)Men idag ska Jag moa och Lowa ska sova hos Lowa idag :)

kommer kanske blogga mer senare :)

Det ska bli så roligt! Vi ska måla våra naglar :) (våra fina :P)

Nu ska jag in i duschen och bli ren, Fast jag duschade imorse hos Lowa skönt!!

Jag Moa och Lowa va i lund idag! :) ( Nova)

Vi handlade:

Alla handlade Lösnaglar 100:-

Lowa hanlade en väska 200:-

Moa trosor 60:- 

Jag hade bara med mig 100kr för jag hade handlat innan :) <3

Haft e toppen dag:) TACK Moa och Lowa! <3333

Jag och Moa bor ganska nära varan! 

När vi skulle hämta Moa så skulle jag lämna av mina saker som jag hade haft med mig tilll lowa kvällen innan (igår)

Men sen när vi var på Nova så bestämde vi att vi skulle sova över hos Lowa och då hade jag ju redan lämnat häm mina saker men nu får jag ha med dom igen! Det var ju inte länt men men :) <33 

Hoppas ni fattade min lila historia! :) <33

Ja har inget mer att skriva nu, Men det kommer nog bilder sen men kanske inte! ( alltså bilder på ikväll) :) 


 

I förskolan :) <3



                 


Lite bilder på mig! :) <33


 

Av frida lowa moa - 14 januari 2012 16:10

hej <3

Eran lowa här igen:)))

Kom precis hem från Nova med Moa och Friday <33

Det var jättekul <3

Min mamma körde oss ut när hon hade tränat, först hade då hon tränat och sen hittade hon inte sin plånbok, så vi fick vänta ett tag...men ho hittade den tillslut!<3

Jag handlade lös naglar, tuggummi, och en ny träningsväska :))

Blev riktigt nöjd !<3

Ska nog sätta på lösnaglarna sen!<3

kommer nog någon bil på det jag köpte sen!<3

Hoppas ni får en bra lördag !<3

 KRAMIZAAR <3  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards