flm

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av frida lowa moa - 6 januari 2012 13:01

Tjena! Jag (moa) sitter nu vid datorn och lyssnar på musik! denna låten är grym: You learn med Takida!

Vi ska ha gäster idag ! verkligen roligt folk

jag ska snart hoppa in i dushen (stavning).

nu pår morronen sov jag till 11=skönt man måste ju orka ikväll dårå;)

sen gick jag ut till Trulls (min kanin) och städade hans bur! och borstade honom!:)

gillar att det har kommit in en fråga på så kort tid! det uppskattas verkligen!

har  inte hunnit läsa mer i den 4 boken i min favorit serie än. But im on my way ;)

hade varit nice om jag tog mig tid att trassla upp högtalar sladdarna så att jag hade kunnat få bättre ljud genom att sätta dem på vars ett ställe i rummet:)

I got a good feeling yeah, ITS FRIDAY!

wich means then i can eat CANDY <3

OPS jag har glömt berätta om mina djur :O

Jag har haft 8 små underbara kanin ungar. Mamman till dem är Pärlan och Pappan är då Trulls.


Pärlan gick tyvärr bort förra sommaren:( Jag saknar dig tjejen! du var så stark! jag är så grymt stolt över er!<3

älskar er!!!! vila i frid! kmr ALDRIG glömma dig Pärlan<3 kram och puss på dig! ha det bra!<3 Jag tar hand om Trulls åt dig tjejen va inte orolig! <3


Sen har jag 1 hund som heter Elvis, han är svart och är raserna labrador/border collie <3 :).

inte appropå djur nu men appropå resor jag skulle vilja åka till Venedig:) ser grymt vackert ut där! helt annorlunda mot Sverige! :) jag som älskar att åka båt, så kanske det hade varit en upplevelse för mig att åka dit!!!:)

Nu ska jag dusha, Ha det super bra nu!  så ses vi snart igen Kramar MOA :)    



Av frida lowa moa - 6 januari 2012 10:10

Hej!! Nu har man vaknat flera gånger under åren! Skönt!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards