flm

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av frida lowa moa - 17 januari 2012 19:19

hej <3

Eran Lowa här igen !<3

Idag har jag som vanligt varit i skolan, vi hade musik och kör, sen cyklade jag till skogen och joggade med feffe <3

Riktigt skönt!

Sen stack jag hem och då gjorde jag armävningar och lite sånt med pappa :)

Sen spelade jag lite wii fir och sen käkade vi och så :)

Blev ett kort inlägg nu idag men det är bättre än inget !<3

Ha det suuper !<3

  //KRAMIZZAR

Av frida lowa moa - 17 januari 2012 17:30

Hello, sorry för dålig uppdatering av mig moa på sistone!


 tänkte berätta lite som har hänt ock sånt (har inte och göra med den dåliga uppdateringen)

 har precis käkat PIZZA mums..... det blev en Hawaii med extra annanas :) i like.


Religionen som jag har i läxa är gjord och jag kan det, illustrationen är alldedes snart finish! Mitt utkast till min bokkaraktär ska vara klar den här veckan.

Vad skönt att jag är klar med den iallafall.


 Jag är hel trött. Igår sprang (eller snarare gick) jag och Feffe i skogen blev bara 1 varv.

Det blev mörkt  när jag och Feffe gick så det skulle ha blivit fler :)

 det har också gjorts i ordning i källaren som ska bli ett hobby rum:).

Dagens låt tips kmr här:Ängeln i rummet med Laleh :)

om du inte har lagt till mig på wordfeud så kanske du vill göra det nu? då lägger du till : lifeasmoa !

 hoppas allt är toppen! ha det bra // kramar från MOAAA :)  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Du har nu hittat in på denna fantastiska blogg som handlar om tre tjejer: Frida, Lowa och Moa!
Hoppas du kommer att gilla den! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flm

Hej alla godiar!! <33  

Gärtboken


Ovido - Quiz & Flashcards